http://luxory.mihanstore.net/fcart.php?id=1045:لینک خرید
http://luxory.mihanstore.net/product.php?id=1045:لینک توضیحات
http://luxory.mihanstore.net/fcart.php?id=1045:لینک خرید
http://luxory.mihanstore.net/product.php?id=1045:لینک توضیحات
فهرست مطالب:
خانه طباطبائی
مقدمه
قسمت اندرونی
قسمت بیرونی
حیاط خدمه
تهویه سنتی در معماری خانه طباطبایی ها
یکی از زیباترین و دیدنی ترین بناهای تاریخی کاشان
بخش های مجموعه خانه طباطبایی
معماری خانه طباطبایی ها
مزایا
دلیل خنک بودن خانه
معماران خانه های قدیمی کاشان
اصالت معماری قدیم
مبانی نظری و پیشینه پژوهش حالات روانشناختی مثبت در 5 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx
تعداد صفحات | 5 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | پیشینه متغیر های روانشناسی |
مبانی نظری و پیشینه پژوهش حالات روانشناختی مثبت در 5 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx
ویژگی های محصول :
- 5 صفحه ورد ( 4 صفحه متن و 1 صفحه منابع)
- اندازه فونت 14 از خانواده b lotus با فاصله 1
- شامل مبانی نظری متغیر حالات روانشناختی مثبت
- شامل پیشینه پژوهش متغیر حالات روانشناختی مثبت
- منابع جدید
- منبع نویسی استاندارد به شیوه APA به همراه پاورقی دقیق و مناسب
بخشی از مبانی نظری
حالات روانشناختی مثبت عبارتند از : قدرت منابع انسانی مثبت و ظرفیت های روانی که می توانند برای توسعه و پیشرفت عملکرد اندازه گیری شوند (گوکن ، 2015) . به اعتقاد فردریکسون (2001) حالات مثبت روانشناختی قلمرو دید، شناخت و رفتار را وسعت می بخشند و فرد را به منابعی مجهز می کنند که دستیابی به هدف را افزایش می دهند یا در آینده برای مقابله با تهدیدهای احتمالی استفاده می شوند. این حالات شامل توکل به خدا، خوش بینی، احساس کارآمدی، وظیفه شناسی، احساس کنترل، هدفمندی، امیدواری، معنادار بودن زندگی، رضایت از زندگی، خلق مثبت و شادمان، اجتماعی بودن، عزت نفس و احساس ارزشمندی، احساس آرامش، قدردانی و بخشش است (رجایی، خوی نژاد، جوانمرد و عبدالله پور 1394).
بخشی از پیشینه تحقیق
ابراهیمی و اتفاقی (1395) در پژوهشی با عنوان پیش بینی حالات روانشناختی مثبت بر اساس هوش معنوی، سبک های دلبستگی و سبک های هویت دریافتند که حالات روانشناختی مثبت براساس هوش معنوی، سبک های دلبستگی وسبک هویت قابل پیش بینی است و به نظر می رسد این رابطه می تواند در برنامه های پیشگیری و ارتقای سلامت روان مورد توجه قرار گیرد.
داسپیت، میمز و زاواتارو (2015) در پژوهشی با عنوان نقش حالات روانشناختی مثبت در آموزش آنلاین دریافتند که رابطه مثبت، قابل توجه و معنی داری بین افزایش حالات روانشناختی مثبت و تاثیر آن بر ثمره آموزش آنلاین وجود دارد .
دانلود تحقیق سیستمهای فتوولتاییک، در قالب فایل Word و در حجم 45 صفحه. محاسبات و مدل سازی های آورده شده در این پروژه را می توان خلاصه وار به صورت زیر بر شمرد: 1- محاسبات انحراف تابش: که بر پایه ی داده های ساعتی و برای صفحات تعقیبی استفاده می شود ...
پاورپوینت نظریه برجسته سازی شامل 50 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان علوم اجتماعی کاربرد دارد .
تعداد صفحات | 50 |
حجم | 319 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | علوم اجتماعی |
پاورپوینت نظریه برجسته سازی
پاورپوینت نظریه برجسته سازی شامل 50 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم اجتماعی ، اقتصاد و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .
مقدمه
این نظریه می گوید رسانه ها در انتقال پیامها نوعی اولویت یا برجسته سازی به وجود می آورند. این نظریه تاثیر رسانه ها را در رفتار محدود می کند، اما با برجسته سازی برخی از موضوعات می تواند بر اطلاعات مخاطبان تاثیر بگذارد.
نظریه برجسته سازی را شاو و مک کومبز مطرح کردند. آنها هم شعارهایی که کاندیدا های ریاست جمهوری آمریکا مطرح کرده بودند تحلیل کردند و هم نظر سنجی از مردم را تحلیل نمودند و به این نتیجه رسیدند که رسانه ها با بزرگ کردن و اولویت دادن به برخی از موضوعات بر اولویت های مردم تاثیر می گذارند. پژوهش آنها در سال 1972 اولین پژوهش برجسته سازی است. این نظریه می گوید رسانه ها در انتقال پیامها نوعی اولویت یا برجسته سازی به وجود می آورند. این نظریه تاثیر رسانه ها را در رفتار محدود می کند، اما با برجسته سازی برخی از موضوعات می تواند بر اطلاعات مخاطبان تاثیر بگذارد.
به عبارت دیگر رسانه ها اگرچه نمی توانند تعیین کنند که مخاطبان چطور بیندیشند؛ اما می توانند تعیین کنند که درباره چه بیندیشند. کارکرد برجسته سازی رسانه ها ، گرایش رسانه را به تاثیر گذاشتن بر آنچه مردم درباره آن فکر خواهند کرد، یا آنچه تلقی می کنند، توصیف کرده اند. این تاثیر با به تصویر کشیدن اطلاعات و برنامه ها با در نظر گرفتن زمان، مدت عملیات برجسته سازی، و حد نهایی تاثیر قابل بررسی است(مهدی زاده ،1380: 37-36). برجستهسازی، خلق آگاهی عمومی و جلب توجه عامه به موضوعات مطلوب رسانهها است. دو فرض اساسی بیشتر تحقیقات در زمینه کارکرد برجستهسازی رسانهها را تحت پوشش قرار میدهد:
و ...
فهرست مطالب
مقدمه
فرایند برجسته سازی
انواع اولویت گذاری
برجسته سازی در رسانه ها
پایان
عنوان : نظریه برجسته سازی
فرمت : پاورپوینت
حجم : 320 کیلوبایت
تعداد صفحات : 50
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت
دانلود پاورپوینت با موضوع ایجاد و پرورش نیروی کار خلاق و نوآور در سازمان، در قالب ppt و در 57 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف خلاقیت، تعریف خلاقیت از دیدگاه سازمانی، ضرورت خلاقیت، تعریف نوآوری، تقسیم بندی سازمان ها براساس میزان