یکتا:رفقا دارند برای ظهور امام عصر(ع) یارگیری میکنند

میشه برای سلامتی امام زمان یک صلوات بفرستی؟

یکتا:رفقا دارند برای ظهور امام عصر(ع) یارگیری میکنند

میشه برای سلامتی امام زمان یک صلوات بفرستی؟

میشه برای سلامتی امام زمان یک صلوات بفرستی؟
طبقه بندی موضوعی

۲۰ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

پاورپوینت آزمایش میمون‌ های هری هارلو

 

پاورپوینت آزمایش میمون‌ های هری هارلو شامل 23 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 23
حجم 4256 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی علوم انسانی


توضیحات کامل

 

 

پاورپوینت آزمایش میمون‌ های هری هارلو

 

پاورپوینت آزمایش میمون‌ های هری هارلو شامل 23 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مختصری از متن

مقدمه

هری هارلو یک روانشناس آمریکایی بود که برای سری های آزمایشات متضاد و اغلب بی رحمانه و بی رحمانه با میمونهای ریز، به یاد می آورد. هارلو به منظور بررسی تأثیر جدایی مادر و انزوای اجتماعی، میمون های نوزاد را در اتاق های جدا شده قرار داد. برخی از تغییرات این آزمایش شامل قرار دادن میمون ها با مادران جایگزین ساخته شده از سیم و یا پارچه برای دیدن که میمون های جوان ترجیح داده شد.

در موارد دیگر، تا زمانی که 24 ماه طول کشید، میمونها در انزوا کامل رشد کردند و منجر به اختلالات عاطفی عمیق و پایدار شدند.

تحقیق هارلو در درک ما از اهمیت مراقبت، روحیه و روابط اجتماعی در اوایل زندگی بسیار عالی بود. هارلو در یک بررسی از برجسته ترین روانشناسان قرن بیستم، به عنوان 26 روانشناس بیشتر مورد اشاره قرار گرفت.

درباره زندگی او، کار او و مشارکت او در روانشناسی بیشتر بدانید.

"تا زمانی که عشق و محبت نگرانی باشد، روانشناسان در مأموریت خود شکست خورده اند. کمی که ما در مورد عشق می شناسیم، مشاهدات ساده را فراتر نمی گذاریم، و کمی درباره آن نوشته شده است که شاعران و رمان نویسان آن را بهتر نوشته اند". - هری هارلو، "طبیعت عشق"، 1958

تولد و مرگ

  • هری هارلو در 31 اکتبر 1905 در Fairfield، آیووا متولد شد.
  • او در 6 دسامبر 1981 در توسان، آریزونا، درگذشت.

زندگی زودرس او

هری هارلو (متولد هری پاتر) در آیووا رشد کرد و بعد برای یک سال به کالج رید در پورتلند، اورگن رفت. پس از گذراندن آزمون مهارتهای خاص، او در دانشگاه استنفورد ثبت نام کرد، جایی که او به عنوان یکی از بزرگترین مقاطع تحصیل کرد.

نمرات او خیلی بد بود که پس از یک ترم به مطالعه روانشناسی رفت.

در حالی که در استنفورد، هارلو با روحیۀ لوئیس ترمن روانشناسی کرد که تست هوش استنفورد باینت را توسعه داده بود. در سال 1930 او دکترای خود را به دست آورد. در روانشناسی و بعد از آن نام خانوادگی خود را از اسرائیل به هارلو تغییر داد.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

تولد و مرگ

زندگی زودرس او

شغل و تحقیق هارلو

آزمایش میمون‌ های هارلو

ترس، امنیت و پیوند

تأثیر پژوهش ‌هارلو

 

عنوان : آزمایش میمون‌ های هری هارلو

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 23

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

آزمایش میمون‌ های هری هارلو


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۹ ، ۱۸:۲۶
سیاوش

پاورپوینت پرسشنامه چندمحوری بالینی میلون MCMI

 

پاورپوینت پرسشنامه چندمحوری بالینی میلون MCMI در 62 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 62
حجم 4146 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی پاورپوینت


توضیحات کامل

 

 

پاورپوینت پرسشنامه چندمحوری بالینی میلون MCMI در 62 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

فهرست مطالب

مقدمه

الگوهای بالینی شخصیت

شاخصهای روایی و سبک پاسخ

معرفی مقیاس ها

مقیاسهای بالینی شخصیت:

اعتبار و روایی

شیوه اجرا و نمره گذاری

تفسیر آزمون میلون

تفسیر به روش کدگذاری

تعامل مقیاس های روایی

مفاهیم اساسی در نظریه میلون

 

بخشی از متن

مقدمه

شخصیت عبارت است از مجموعه صفات و وِیژگیهای نسبتا دایمی می باشد که هر شخص آنها را در طول زندگی خود به صورت مکرر نشان می دهد. میزان نشان دادن این صفات و ویژگیها به حدی زیاد می باشد که دیگران با کمک این صفات و ویژگیها شخص را می شناسند.

زمانی که بخش مهمی از صفات و ویژگیهای شخصیتی فردی حالت ناسازگار بوده و نسبت به الگوهای فرهنگی جامعه ای که شخص در آن زندگی می نماید فاصله ی زیاد وجود داشته باشد احتمال دارد که آن شخص مبتلا به یکی از انواع اختلالات شخصیت باشد و یا وی صفاتی از یکی از اختلالات شحصیت را داشته باشد.

در یکی از تعاریف مهم در مورد اختلالات شخصیتی مجموعه ای از الگوهای ناسازگارانه رفتار دانسته می شود که به صورت مکرر رخ می دهند و سبب کاهش میزان کارکردهای اجتماعی و شغلی شخص مبتلا می شوند.

بر اساس آخرین طبقه بندی انجمن روانپزشکی آمریکا (DSM-V) اختلالات شخصیتی در سه طبقه ی اصلی به نامهای طبقه ی C ، B ، َA قرار می گیرند.

در طبقه A اختلالات شخصیت دوری گزین (Schozid )، اسکیزو تایپال (Schzotypial ) و پارانوئید قرار دارند . ویژگی مشترک این طبقه از اختلالات شخصیتی حالت عجیب و غریب بنظر رسیدن رفتارهای شخص مبتلا می باشد.

در طبقه B اختلالات شخصیتی اختلالات ضد اجتماعی، خود شیفته ( Narcissistic )، نمایشی (Hysterical ) و مرزی (Borderline ) قرار دارند. ویژگی مشترک این طبقه از اختلالات شخصیتی ابراز حالت های هیجانی شدید در اکثر موقعیتها می باشد و در طبقه اختلالات شخصیتی C اختلالات شخصیتی اجتنابی (Avoidance )، وسواسی (Obsessive ) و وابسته (Dependence ) قرار دارند.

ویژگی مشترک این طبقه از اختلالات شخصیتی وجود حالت اضطراب و نگرانی زیاد در اکثر موقعیتها و یا اکثر زمانها می باشد. برای تشخیص اختلالات شخصیتی آزمونهای زیادی طرح ریزی و اجرا شده است. یکی از معروف ترین این آزمونها آزمون چند محوری بالینی میلون یا MCMI است.

این آزمون برای بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد و برای اجرای آن لازم است که آزمودنی دست کم تا کلاس هشتم درس خوانده باشد. آزمون MCMI علاوه بر آنکه می تواند برای تشخیص ابتلا به اختلالات شخصیتی مورد استفاده قرار گیرد در تشخیص سایر اختلالات روانپزشکی ( مانند اختلال وسواسی – اجباری ، اختلال افسردگی و اختلال هذیانی ) نیز کاربرد دارد.

آزمون بالینی چند محوری میلون برای اولین بار در اواخر دهه ۶۰ میلادی بر اساس مدل آسیب‌شناسی روانی میلون توسط تئودور میلون ساخته شد. سپس در اواسط دهه ۸۰ مورد تجدید نظر قرار گرفت. این نسخه از آزمون در ایران در شهر تهران توسط خواجه موگهی ترجمه و در سال ۱۳۷۲ هنجاریابی شد. نسخه سوم آزمون در سال ۱۹۹۴ تجدید نظر و در گردهمایی انجمن روان‌شناسی آمریکا معرفی شد، این فرم در ایران توسط شریفی ترجمه و در سال ۱۳۸۱ در اصفهان هنجاریابی شد.

آزمون MCMI شامل ۱۷۵جمله است و دو نوع کلی از مقیاس ها به نامهای مقیاس های روایی و بالینی (Clinical ) را شامل می شود. مقیاس های روایی آزمون MCMI برای سنجش میزان معتبر بودن آزمون اجرا شده ساخته شده اند و به آزمونگر این امکان را می دهند که بتواند با اطمینان نمرات مقیاس های بالینی را تفسیر نماید. مقیاس های روایی شامل شاخص اعتبار (مقیاس V) ، شاخص افشاگری (مقیاس X) ، شاخص مطلوب بودن (مقیاس Y) و شاخص تحقیر(Z ) است.

زمانی که آزمودنی نمره یک تا سه در مقیاس اعتبار (V) بگیرد آزمون اجرا شده از اعتبار لازم برخوردار نمی باشد و نشانگر آن است که آزمودنی به سوالات این آزمون به صورت تصادفی پاسخ داده است.

به نظر سازندگان آزمون MCMI زمانی که آزمودنی در مقیاس اعتبار (V )نمره یک بگیرد لازم است که آزمون گرفته شده با احتیاط تفسیر شود و اگر آزمودنی در این مقیاس نمره دو و یا سه بگیرد آزمون اجرا شده از اعتبار لازم برخوردار نبوده و قابل تفسیر نیست. شاخص روایی دیگر مقیاس X یا شاخص افشاگری است. این مقیاس برای اندازه گیری این مورد طرح ریزی شده است که آیا پاسخ های آزمودنی به این آزمون بی پرده و افشاگرانه بوده و یا بر عکس حالت دفاعی و پنهان کارانه زیادی داشته است.

بر اساس اصول نمره گذاری آزمون MCMI اگر نمره ی خام آزمودنی در مقیاس X پائین تر از ۳۴ باشد وجود حالت دفاعی زیاد را در آزمودنی نشان می دهد و بر عکس وجود نمره های بالا در مقیاس X نشان دهنده آن است که آزمودنی در بیان نشانه های روانپزشکی خود حالت اغراق را دارد. مقیاس Y به نام شاخص مطلوب بودن معروف است این مقیاس نیز مانند مقیاس X شاخصی برای آشکار نمودن حالت دفاعی آزمودنی می باشد. وجود نمرات بالا تر از ۷۵ در این مقیاس نشان دهنده آن است که آزمودنی خصوصیاتی مانند حالت های هیجانی ثابت، تمایل زیاد به ایجاد روابط بین فردی و علاقمند به رعایت کامل قواعد اجتماعی را دارا می باشد. اگر نمرات آزمودنی در مقیاس Y بسیار بالا باشد می تواند نشانگر تلاش آزمودنی برای پنهان نمودن مشکلات روانشناختی و یا مشکلات ارتباطی خود باشد.

مقیاس Z نشان می دهد که آزمودنی تا چه اندازه حالت های آسیب روانشناختی ( مانند احساس پوچی ، خشم زیاد ، احساس گناه و غمگینی ) خود را توصیف می نماید. مقیاس Z متضاد با مقیاس Y است. به این معنی که مقیاس Z شاخصی برای سنجش حالت نامطلوب بودن توصیف نمودن وضعیت روانشناختی و مقیاس Y شاخصی برای سنجش حالت مطلوب توصیف بودن وضعیت روانشناختی خود است.

مقیاس های بالینی آزمون MCMI به چهار طبقه الگوهای شخصیتی بالینی ، آسیب های شخصیتی شدید ، سندرم های بالینی و سندرم های شدید بالینی تقسیم می شوند و با تفسیر نمرات بدست آمده در مقیاس های بالینی می توان انواع مشکلات و اختلالات مرتبط با چهار طبقه ی فوق را بدست آورد.

در بخش مربوط الگوهای شخصیت بالینی مقیاس های اسکیزوئید ، افسرده ، وابسته ، نمایشی ، خود شیفته ، ضد اجتماعی ، پرخاشگر ، وسواسی ، منفی گرا و خود تحقیر کننده (Self- defeating ) قرار گرفته اند.

در بخش مربوط به آسیب های شخصیتی شدید مقیاس های اسگیزوتایپی ، مرزی و پارانوئید قرار دارند . در بخش مربوط به سندرمهای بالینی مقیاس های اضطراب ، چسمانی شکل (Somato from) ، دو قطبی یا مانیا ، افسره خویی ، وابستگی به الکل ، وابستگی به دارو و اختلال استرس بعد از ضربه (PTSD) قرار دارند. در بخش مربوط به سندرم های شدید بالینی مقیاس های اختلال تفکر ، افسردگی اساسی و اختلال هذیانی قرار دارند.

بنابراین آزمون بالینی چند محوری میلون_۳ (MCMI_III) یک مقیاس خودسنجی با ۱۷۵ گویه بلی/ خیر که ۱۴ الگوی بالینی شخصیت و ۱۰ نشانگان بالینی را می‌سنجد و برای بزرگسالان ۱۸ سال به بالا، استفاده می‌شود.

این آزمون بر اساس مدل آسیب‌شناسی روانی میلون (۱۹۶۹/ ۱۹۸۳) ساخته شده‌است و دو بار از زمان انتشار آن، تجدید نظر شده‌است.

نسخه اصلی این آزمون در سال 1977توسط تئودور میلون تدوین و ارائه شد و از آن زمان تا کنون 2بارتجدید نظر شده است.

•       از زمان چاپ نسخه اصلی این پرسشنامه تاکنون بیش از 600 مقاله درباره آن یا با استفاده از آن منتشر شده است

•       یکی از پر استفاده ترین آزمونها در حرفه بالینی است.

•       نسخه فعلی میلون 3 شامل 175 ماده است که تحت 28 مقیاس جداگانه براساس طبقه بندیهای زیرنمره گذاری میشود.

•       شاخصهای تغییر پذیری

•       الگوهای شخصیت بالینی

•       آسیب شناسی شدید شخصیت

•       نشانگان بالینی

•       نشانگان شدید

دومین پرسشنامه مهم پس از فهرست چند رشته ای مینه سوتا (MMPI) است.

میلون 3 از برخی جهات میتواند جانشین خوبی برای MMPIباشد هردو ابزار دامنه گسترده ای از آسیب شناسی بزرگسالان الگوهای پایدار شخصیت و نشانه شناسی بالینی را پوشش میدهند.

•       میلون ازسایر جهات مکمل mmpiاست  mmpiدراصل بر اختلالهای محور1 تاکید دارد میلون برای کمک به تشخیص اختلالهای محور2 تاکید دارد

•       میلون کوتاهتراز mmpiاست

•       تکمیل میلون 20 تا 30 دقیقه زمان میبرد

•       میلون 3 در مجموع 24 مقیاس بالینی و 4 شاخص روایی دارد

•       از مجموع این 24 مقیاس، 14 مقیاس آن به سنجش اختلالات شخصیت بر اساس محور 2 می پردازد و 10 مقیاس دیگر نشانگان بالینی را بر اساس محور یک می سنجند.

و ...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۹ ، ۱۸:۲۳
سیاوش

جزئیات اجرای جان پناه

 

جزئیات اجرای جان پناه با کد 1100 با فرمت dwg


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 1
حجم 51 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی dwg
دسته بندی جزئیات معماری و عمران


توضیحات کامل

 

 

مشخصات پلان

کد پلان:

1100

نوع کاربری:

جزئیات جان پناه بام

تعداد واحد:

-

تعداد طبقات:

-

تعداد خواب:

-

تعداد حمام:

-

موقعیت دسترسی:

-

مساحت زمین:واحد M

-

مساحت زیربنا: واحد M

-

طول: واحد M

-

عرض: واحد M

-

اتوکد: واحد M

2015

موارد ترسیم شده در این فایل به شرح موارد ذیل می باشد:

  1. جزئیات سنگ قرنیز
  2. درپوش آبرو
  3. عایق بندی
  4. جزئیات سقف
  5. جزئیات

 

توضیحات :

برای مشاهده مطالب استفاده از فونت فارسی و انگلیسی الزامی می باشد.

برای مشاهده این نوع طرح ها می توانید به قسمت جزئیات معماری و عمران مراجعه کنید .

 

برای دانلود مجموعه 2000 عددی فونت فارسی و انگلیسی اتوکد کلیک کنید.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۹ ، ۱۸:۲۱
سیاوش

فرهنگ جامع و تخصصی اصطلاحات و واژگان پزشکی رادیولوژی

 

آموزش تخصصی فرهنگ رادیولوژی


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 300
حجم 9582 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pdf
دسته بندی پزشکی


توضیحات کامل

 

 

فرهنگ جامع و تخصصی اصطلاحات و واژگان پزشکی رادیولوژی

 

کتاب جامع و تخصصی  اصطلاحات و واژگان پزشکی رادیولوژی " در این کتاب  تمام اصطلاحات و مفاهیم تخصصی رادیولوژی را به همراه توضیحات کامل و تصویر آموزشی برای هر موضوع برای شما پزشکان و کارشناسان و دانشجویان به همراه منبع , گرد آوری و ترجمه شده است .

تمام مفاهیم و اصطلاحاتی که شما به عنوان یک پزشک متخصص رادیولوژی و کارشناس رادیولوژی _تصویربرداری پزشکی  باید بدانید را در یک کتاب تخصصی  خواهید آموخت

سیستم اسکلتی
سیستم گوارشی
سیستم تنفسی
سیستم عصبی
سیستم گردش خون
سیستم ادراری
سیستم کبدی صفراوی

این مجموعه شامل بازگشت وجه درصورت هرگونه نقص یا مطابقت نداشتن توضیحات با فتیل عرضه شده می باشد

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۹ ، ۱۸:۱۹
سیاوش

پاورپوینت تحلیل و بررسی سیستم‌ های خرید و انبارداری

 

پاورپوینت تحلیل و بررسی سیستم‌ های خرید و انبارداری دارای 219 اسلاید با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد.


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 219
حجم 1577 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی پاورپوینت مدیریت


توضیحات کامل

 

 

فهرست مطالب :


کلیات خرید
دلایل گرایش به ساخت
دلایل گرایش به خرید
انتخاب بین خرید یا ساخت
آمیخته خرید
چهار عامل مهم در آمیخته خرید
خرید رقابتی و خرید عاقلانه
نکات مهم در خرید
چگونگی دستیابی و شناخت منابع عرضه
بررسی قیمت در بازار بین‌المللی
تخفیف
مذاکرات تجاری و قرارداد
مفهوم مذاکره
مذاکره
مهارتهای مذاکره
مراحل مذاکره
کسب آمادگی در مذاکرات
ارزیابی طرف مقابل
شناسایی اهداف طرف مقابل
تحلیل نقاط ضعف و قوت طرف مقابل
انتخاب استراتژی
نقش افراد گروه
قرارداد و مفاد آن
قرارداد
نکات مهم در عقد قرارداد خرید
قرارداد و مفاد آن
پیگیری قرارداد
ارز و روش‌های تامین مالی
نرخ ارز
روش‌های تامین مالی
مزایا و معایب تجارت متقابل
معاملات تهاتری
خرید متقابل
معامله جبرانی
معاملات بای بک
معامله آفست
روش‌های گوناگون معاملات آفست
یوزانس
روش‌های پرداخت در تجارت بین‌الملل
برات
انواع برات
انواع برات از نظر کلی
سفته
تفاوت برات و سفته
حواله‌های ارزی
اعتبارات اسنادی
ابزارهای اعتبارات اسنادی
برات ارزی
اعتبار نامه
انواع اعتبارات اسنادی
محاسن استفاده از اعتبارات اسنادی
مراحل گشایش اعتبار اسنادی
اسناد مورد نیاز هنگام گشایش اعتبار اسنادی
اهداف صدور پرفرما
پروفرما
ثبت سفارش کالا
اسنادی که توسط فروشنده باید تحویل بانک شود
تقسیم‌بندی اجازه ورود کالا
چگونگی استفاده از آیین نامه اجرایی
کدهای مربوط به وضعیت ورود
اینکوترمز
آشنایی با اینکوترمز
دسته‌بندی اصطلاحات اینکوترمز
تحویل کالا درمحل کار
تحویل کالا در محل مقرر به حمل کننده (FCA)
تحویل کالا در کنار کشتی (FAS)
تحویل کالا روی عرشه کشتی (FOB)
قیمت کالا و کرایه تا بندر مقصد (CFR)
قیمت کالا، بیمه و کرایه تا بندر مقصد (CIF)
پرداخت کرایه حمل کالا تا مقصد (CPT)
پرداخت کرایه حمل و بیمه کالا (CIP)
تحویل کالا در مرز (DAF)
تحویل کالا در کشتی (DES)
تحویل کالا روی اسکله در بندر مقصد (DEQ)
تحویل کالا، عوارض پرداخت نشده (DDU)
تحویل کالا در مکان مقرر در مقصد پس از ترخیص از گمرک (DDP)
جمع‌بندی اینکوترمز
بیمه
تعریف
عناصر بیمه
انواع بیمه
بیمه نامه از بین رفتن تمام کالا
بیمه نامه FPA
بیمه W.A
خسارات همگانی
هزینه‌های نجات
بیمه‌های ABC
حمل و نقل
عوامل موثر در انتخاب شیوه حمل کالا
اسناد تجارت بین‌الملل در بخش حمل
انواع بارنامه بر مبنای حواله کرد
انواع بارنامه بر مبنای موقعیت کالا
سایر تقسیم‌بندی
اسناد حمل
گمرک
تعریف
سیاست‌های اقتصادی دولت در بازرگانی خارجی
برخی تعاریف گمرکی
انواع تعرفه
تمرین
پاسخ
اسناد گمرکی
عناوین اظهار کالا در گمرک
ورود قطعی
ورود موقت
شرایط ورود موقت
مرجوعی
ترانزیت خارجی
ترانزیت داخلی
حمل یکسره
کابوتاژ
نحوه وصول حقوق ورودی
نحوه دریافت حقوق ورودی از کالاهای ضایع شده
خروج موقت به منظور تعمیر یا تکمیل
وزن قانونی در گمرک
تعیین ارزش کالاها در گمرک
ضوابط تعیین ارزش کالا در گمرک
اعتراض به ارزش تعیین شده
صاحب کالا در گمرک
ترخیص نسیه
مدت مجاز توقف کالا در گمرک
مهلت‌های تعیین شده برای متروکه شدن
کسر دریافتی و اضافه پرداختی
مرور زمان
سایر اصطلاحات مرتبط با خرید خارجی
فرایند ترخیص
تکمیل فرم اظهار نامه
احراز هویت
تطبیق اسناد
کنترل محاسبات
دفتر ژورنال و صدور پروانه
دفتر کوتاژ
قسمت ارزیابی
قسمت تعیین ارزش
بازرسی درب خروج
مساله
سایر مباحث
حق العملکاری در گمرک
سازمان جهانی گمرک
سیستم هماهنگ طبقه‌بندی کالا
ایجاد سیستم آ.ت.آ
اتاق بازرگانی
وظایف اتاق بازرگانی
پنجره واحد تجاری
چالش تکرار داده‌ها در اسناد تجاری
هدف سایر کشورها در استفاده از پنجره واحد
مدل UNECE
مثال
رشد حجم تجارت خارجی و لزوم استفاده از استانداردها در کشور کره جنوبی
تجارت بین الملل در کره
مراحل توسعه تجارت الکترونیکی در کره
پنجره واحد کره جنوبی
انبارداری
تعریف
انواع مواد موجود در انبار
سیستم ثبت موجودی انبار
کارهای اساسی سیستم ثبت موجودی انبار
کدگذاری اقلام انبار
فواید کد گذاری اقلام انبار
مزایای استاندارد کردن اقلام
انواع سیستم‌های کدگذاری
ساخت کد اقلام انبار
مشخصات سیستم کد گذاری خوب
کنترل موجودی
هزینه‌های نگهداری اقلام انبار
دلایل انبار کردن اقلام از سوی سازمان‌ها
اهداف کنترل موجودی
سیستم‌های کنترل موجودی
عوامل موثر در تعیین مقدار موجودی اقلام انبار
سه سطح انبار کردن اقلام
مقدار سفارش اقتصادی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۹ ، ۱۸:۱۶
سیاوش

پاورپوینت نگرش اسلامی یا الگوی قرآنی به فساد

 

پاورپوینت نگرش اسلامی یا الگوی قرآنی به فساد


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 55
حجم 23 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی گوناگون


توضیحات کامل

 

 

دانلود پاورپوینت نگرش اسلامی یا الگوی قرآنی به فساد جهت رشته ی گوناگون در قالب 55 اسلاید و با فرمت pptx و با قابلیت ویرایش

 

 


مقدمه:
و ادخلنی برحمتک فی عبادک الصالحین
و کان فی المدینه تسعه رهط یفسدون فی الارض و لایصلحون
رب قد آتیتی من الملک و علمتنی من تاویل الاحادیث فاطر السموات و الارض انت ولیی فی الدنیا و الآخره تو فی مسلما و الحقی یالصالحین
ووهبنا له اسحاق و یعقوب و داوود و سلیمان و ایوب و یوسف و ...کذلک تجری المحسنین
ذکریا، یحیی، عیسی، الیاس .... کل بین الصالحین 

 


معتقد است که یک مسئول یا کارگزار دولتی مرتکب آسیب اداری شده است که در اتخاذ تصمیمات اداری، تحت تأثیر منافع شخصی یا روابط و علایق خانوادگی و دلبستگهیهای اجتماعی قرار گرفته باشد. این تعریف در مورد کشورهای در حال توسعه بیشتر از کشورهای صنعتی مصداق دارد زیرا در این گونه کشورها روابط اجتماعی و خانوادگی اهمیت بسیار بالایی دارند و هر فرد وظیفه خود می داند تا حد امکان به خویشاوندان و نزدیکان خود کمک نماید. علاوه بر آن هر فرد نیز برای رسیدن به مقاصد شخصی و رفع مشکلات خود در وهله نخست متکی به حمایتها و مساعدتهای اقوام و آشنایان خود است. (الوانی-1377)

 


نتایج تحقیقات انجام شده در مورد آسیب اداری کشورهای مختلف نشان می دهد که آسیب اداری در رده های میانی و پایینی نظام اداری تا حد زیادی به میزان فساد در بین سیاستگزاران و کارمندان عالی رتبه بستگی دارد. هنگامی که مدیران ارشد فاسد باشند از یک سو به کمک مدیران میانی نیازمندند و از سوی دیگر ناچارند نهادهای حسابرسی و نظارتی، مطبوعات و دستگاههای قضایی و سازمانهای بازرسی را تضعیف کنند. 

 

 

 

فهرست:
نخبگان 
 کارکنان 
 ارباب رجوع (شهروندان)
ارتباط
 تغییر (اصلاح)
 تأثیر
 نفوذ

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۹ ، ۱۸:۱۵
سیاوش

پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی - بکهو لودر

 

در این پروژه پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی - بکهو لودر در31 اسلاید به طور کامل و جامع همراه با تصاویر و شکل های مربوطه طبق مندرجات زیر ارایه شده است‬‎


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 31
حجم 873 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی عمران و ساختمان


توضیحات کامل

 

 

در این پروژه پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی - بکهو لودر در31 اسلاید به طور کامل و جامع همراه با تصاویر و شکل های مربوطه طبق مندرجات زیر ارایه شده است:

1- تعریف بکهو لودر

2- تصویر به همراه مشخصات دستگاه

3- افزایش کارآیی و قابلیت این دستگاه :

Related image

4- بخش های تشکیل دهنده ساختار بکهولودر:

5- انواع مختلف بکهولودر:

6- بکهولودر ثابت ، تعریف و شکل و قابلیت

7- بکهولودر گردان ، تعریف و شکل و قابلیت

8- بکهولودر کشویی هیدرولیکی ، تعریف و شکل و قابلیت

9- بکهولودر کشویی مکانیکی ، تعریف و شکل و قابلیت

Image result for ‫بکهولودر کشویی‬‎

10- موارد کاربرد ماشین بکهولودر در عملیات های اجرایی:

11- امتیازات ویژه انواع جدید بکهولودر:

12- نکات مربوط به حجم و سرعت ماشین بکهولودر:

Image result for ‫حجم سرعت بکهولودر‬‎

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۹ ، ۱۸:۱۴
سیاوش
جزوه سوالات تستی فصل سوم کتاب مالیه عمومی و تعیین خط مشی دولتها دکتر جمشید پژویان

جزوه-سوالات-تستی-فصل-سوم-کتاب-مالیه-عمومی-و-تعیین-خط-مشی-دولتها-دکتر-جمشید-پژویانخرید و دانلود سوالات تستی فصل سوم کتاب مالیه عمومی و تعیین خط مشی دولتها دکتر جمشید پژویان، تآلیف سید ولی الله میرحسینی، در قالب فایل pdf، به همراه پاسخنامه کلیدی. این فایل حاوی خلاصه درس و نکات مهم و بانک سوالات تستی متعدد و همچنین پاسخنامه سوالات فصل سوم کتاب مالیه عمومی و تعیین ...


دانلود فایل

 

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۹ ، ۱۸:۱۲
سیاوش

گزارش کارآموزی شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربین جنوب

گزارش کارآموزی شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربین جنوب

 

گزارش کارآموزی شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربین جنوب

گزارش کارآموزی شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربین جنوب گزارش کارآموزی عملیات عمومی فرودگاه شهدای جزیره خارگ

گزارش کارآموزی عملیات عمومی فرودگاه شهدای جزیره خارگ

 

گزارش کارآموزی عملیات عمومی فرودگاه شهدای جزیره خارگ

گزارش کارآموزی عملیات عمومی فرودگاه شهدای جزیره خارگ پاورپوینت نگهداری و تعمیرات مبتنی بر قابلیت اطمینان (RCM)

پاورپوینت نگهداری و تعمیرات مبتنی بر قابلیت اطمینان (RCM)

 

پاورپوینت نگهداری و تعمیرات مبتنی بر قابلیت اطمینان (RCM)

پاورپوینت نگهداری و تعمیرات مبتنی بر قابلیت اطمینان (RCM) پاورپوینت سیستم مدیریت مکانیزه نت (CMMS)

پاورپوینت سیستم مدیریت مکانیزه نت (CMMS)

 

پاورپوینت سیستم مدیریت مکانیزه نت (CMMS)

پاورپوینت سیستم مدیریت مکانیزه نت (CMMS) پاورپوینت فاکتورهای انسانی و ارگونومی - حمل و نقل هوایی و سلامت ذهنی

پاورپوینت فاکتورهای انسانی و ارگونومی - حمل و نقل هوایی و سلامت ذهنی

 

پاورپوینت فاکتورهای انسانی و ارگونومی - حمل و نقل هوایی و سلامت ذهنی

پاورپوینت فاکتورهای انسانی و ارگونومی - حمل و نقل هوایی و سلامت ذهنی پاورپوینت زنجیره تامین سبز

پاورپوینت زنجیره تامین سبز

 

پاورپوینت زنجیره تامین سبز

پاورپوینت زنجیره تامین سبز پاورپوینت زنجیره تامین حلقه بسته

پاورپوینت زنجیره تامین حلقه بسته

 

پاورپوینت زنجیره تامین حلقه بسته

پاورپوینت زنجیره تامین حلقه بسته پاورپوینت حمل و نقل هوایی

پاورپوینت حمل و نقل هوایی

 

پاورپوینت حمل و نقل هوایی

پاورپوینت حمل و نقل هوایی پروژه پاورپوینت تجارت الکترونیک

پروژه پاورپوینت تجارت الکترونیک

 

پروژه پاورپوینت تجارت الکترونیک

پروژه پاورپوینت تجارت الکترونیک پاورپوینت مدیریت مالی زنجیره تامین

پاورپوینت مدیریت مالی زنجیره تامین

 

پاورپوینت مدیریت مالی زنجیره تامین

پاورپوینت مدیریت مالی زنجیره تامین پاورپوینت زنجیره تامین معکوس

پاورپوینت زنجیره تامین معکوس

 

پاورپوینت زنجیره تامین معکوس

پاورپوینت زنجیره تامین معکوس پروژه فصل دوم آیین زندگی اخلاق کاربردی (اخلاق پژوهش)

پروژه فصل دوم آیین زندگی اخلاق کاربردی (اخلاق پژوهش)

 

پروژه فصل دوم آیین زندگی اخلاق کاربردی (اخلاق پژوهش)

پروژه فصل دوم آیین زندگی اخلاق کاربردی (اخلاق پژوهش) تحقیق تاثیر رنگ ها در بازاریابی

تحقیق تاثیر رنگ ها در بازاریابی

 

تحقیق تاثیر رنگ ها در بازاریابی

تحقیق تاثیر رنگ ها در بازاریابی پروژه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

پروژه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

 

پروژه مدیریت ارتباط با مشتری  (CRM)

پروژه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) پروژه کاتالیزور

پروژه کاتالیزور

 

پروژه کاتالیزور

پروژه کاتالیزور پروژه عوامل زیان آور محیط کار (سر و صدا)

پروژه عوامل زیان آور محیط کار (سر و صدا)

 

پروژه عوامل زیان آور محیط کار (سر و صدا)

پروژه عوامل زیان آور محیط کار (سر و صدا) پروژه بهداشت حرفه ای

پروژه بهداشت حرفه ای

 

پروژه بهداشت حرفه ای

پروژه بهداشت حرفه ای پروژه مراحل تجزیه و تحلیل سیستم و ارائه راهکار

پروژه مراحل تجزیه و تحلیل سیستم و ارائه راهکار

 

پروژه مراحل تجزیه و تحلیل سیستم و ارائه راهکار

پروژه مراحل تجزیه و تحلیل سیستم و ارائه راهکار پاورپوینت فاز روش سنجی

پاورپوینت فاز روش سنجی

 

پاورپوینت فاز روش سنجی

پاورپوینت فاز روش سنجی پروژه دانلودی ایمنی و بهداشت محیط کار

پروژه دانلودی ایمنی و بهداشت محیط کار

 

پروژه دانلودی ایمنی و بهداشت محیط کار

پروژه دانلودی ایمنی و بهداشت محیط کار پروژه ایجاد و توسعه سیستم های اطلاعاتی

پروژه ایجاد و توسعه سیستم های اطلاعاتی

 

پروژه ایجاد و توسعه سیستم های اطلاعاتی

پروژه ایجاد و توسعه سیستم های اطلاعاتی پاورپوینت مدیریت بحران

پاورپوینت مدیریت بحران

 

پاورپوینت مدیریت بحران

پاورپوینت مدیریت بحران پاورپوینت سیستم های NC و CNC

پاورپوینت سیستم های NC و CNC

 

پاورپوینت سیستم های NC و CNC

پاورپوینت سیستم های NC و CNC پروژه پاورپوینت سیستم های فازی در اقتصاد مهندسی

پروژه پاورپوینت سیستم های فازی در اقتصاد مهندسی

 

پروژه پاورپوینت سیستم های فازی در اقتصاد مهندسی

پروژه پاورپوینت سیستم های فازی در اقتصاد مهندسی پاورپوینت نمودار جریان کار

پاورپوینت نمودار جریان کار

 

پاورپوینت نمودار جریان کار

پاورپوینت نمودار جریان کار پاورپوینت ثبات محل و تکنولوژی گروهی

پاورپوینت ثبات محل و تکنولوژی گروهی

 

پاورپوینت ثبات محل و تکنولوژی گروهی

پاورپوینت ثبات محل و تکنولوژی گروهی پروژه pm - برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه

پروژه pm - برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه

 

پروژه pm - برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه

پروژه pm - برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه پاورپوینت جریان مواد و طراحی آن

پاورپوینت جریان مواد و طراحی آن

 

پاورپوینت جریان مواد و طراحی آن

پاورپوینت جریان مواد و طراحی آن پاورپوینت ایمنی، بهداشت و محیط زیست در محیط های کاری

پاورپوینت ایمنی، بهداشت و محیط زیست در محیط های کاری

 

پاورپوینت ایمنی، بهداشت و محیط زیست در محیط های کاری

پاورپوینت ایمنی، بهداشت و محیط زیست در محیط های کاری پاورپوینت ایمنی و بهداشت در ادارات

پاورپوینت ایمنی و بهداشت در ادارات

 

پاورپوینت ایمنی و بهداشت در ادارات

پاورپوینت ایمنی و بهداشت در ادارات پاورپوینت استقرار ماشین آلات

پاورپوینت استقرار ماشین آلات

 

پاورپوینت استقرار ماشین آلات

پاورپوینت استقرار ماشین آلات تحقیق معماری گیاه نی در صنعت ساختمان

تحقیق معماری گیاه نی در صنعت ساختمان

 

تحقیق معماری گیاه نی در صنعت ساختمان

تحقیق معماری گیاه نی در صنعت ساختمان تحقیق مراحل توسعه و موقعیت حسابداری منابع انسانی

تحقیق مراحل توسعه و موقعیت حسابداری منابع انسانی

 

تحقیق مراحل توسعه و موقعیت حسابداری منابع انسانی

تحقیق مراحل توسعه و موقعیت حسابداری منابع انسانی پاورپوینت فرهنگ سازمانی

پاورپوینت فرهنگ سازمانی

 

پاورپوینت فرهنگ سازمانی

پاورپوینت فرهنگ سازمانی دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل سیستمها و روشها

دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل سیستمها و روشها

 

دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل سیستمها و روشها

دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل سیستمها و روشها مبانی و پیشینه نظری دلسوزی به خود

مبانی و پیشینه نظری دلسوزی به خود

 

مبانی و پیشینه نظری دلسوزی به خود

مبانی و پیشینه نظری دلسوزی به خود پاورپوینت کتاب مدیریت تولید

پاورپوینت کتاب مدیریت تولید

 

پاورپوینت کتاب مدیریت تولید

پاورپوینت کتاب مدیریت تولید پاورپوینت بازرگانی بین الملل نظریه ها و کاربردها

پاورپوینت بازرگانی بین الملل نظریه ها و کاربردها

 

پاورپوینت بازرگانی بین الملل نظریه ها و کاربردها

پاورپوینت بازرگانی بین الملل نظریه ها و کاربردها مقاله زنجیره تامین دارویی، قدم بعدی به سمت روش تولیدی درست

مقاله زنجیره تامین دارویی، قدم بعدی به سمت روش تولیدی درست

 

مقاله زنجیره تامین دارویی، قدم بعدی به سمت روش تولیدی درست

مقاله زنجیره تامین دارویی، قدم بعدی به سمت روش تولیدی درست مقاله تاثیر روشهای خاکورزی بر اثر میزان انتشار کربن تولید گندم و ذرت

مقاله تاثیر روشهای خاکورزی بر اثر میزان انتشار کربن تولید گندم و ذرت

 

مقاله تاثیر روشهای خاکورزی بر اثر میزان انتشار کربن تولید گندم و ذرت

مقاله تاثیر روشهای خاکورزی بر اثر میزان انتشار کربن تولید گندم و ذرت مقاله تاثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد موسسات خرد تامین مالی

مقاله تاثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد موسسات خرد تامین مالی

 

مقاله تاثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد موسسات خرد تامین مالی

مقاله تاثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد موسسات خرد تامین مالی مقاله طراحی سیستم انرژی ترکیبی مستقل از شبکه با شاخص قابلیت اطمینان

مقاله طراحی سیستم انرژی ترکیبی مستقل از شبکه با شاخص قابلیت اطمینان

 

مقاله طراحی سیستم انرژی ترکیبی مستقل از شبکه با شاخص قابلیت اطمینان

مقاله طراحی سیستم انرژی ترکیبی مستقل از شبکه با شاخص قابلیت اطمینان پروژه انواع سوختها و خودروهای گاز سوز CNG

پروژه انواع سوختها و خودروهای گاز سوز CNG

 

پروژه انواع سوختها و خودروهای گاز سوز CNG

پروژه انواع سوختها و خودروهای گاز سوز CNG مقاله غلبه بر تنشهای ناشی از تغییرات دگرگون کننده سازمانی

مقاله غلبه بر تنشهای ناشی از تغییرات دگرگون کننده سازمانی

 

مقاله غلبه بر تنشهای ناشی از تغییرات دگرگون کننده سازمانی

مقاله غلبه بر تنشهای ناشی از تغییرات دگرگون کننده سازمانی مقاله نقش مدیریت بهره وری سبز در سازمانهای خدماتی ایران

مقاله نقش مدیریت بهره وری سبز در سازمانهای خدماتی ایران

 

مقاله نقش مدیریت بهره وری سبز در سازمانهای خدماتی ایران

مقاله نقش مدیریت بهره وری سبز در سازمانهای خدماتی ایران مقاله اتحاد استراتژیکی و جوازگیری

مقاله اتحاد استراتژیکی و جوازگیری

 

مقاله اتحاد استراتژیکی و جوازگیری

مقاله اتحاد استراتژیکی و جوازگیری مقاله وراثت خارج کروموزومی

مقاله وراثت خارج کروموزومی

 

مقاله وراثت خارج کروموزومی

مقاله وراثت خارج کروموزومی دانلود کتاب دادسرا و دادستان، وظایف قانونی و آیین رسیدگی

دانلود کتاب دادسرا و دادستان، وظایف قانونی و آیین رسیدگی

 

دانلود کتاب دادسرا و دادستان، وظایف قانونی و آیین رسیدگی

دانلود کتاب دادسرا و دادستان، وظایف قانونی و آیین رسیدگی مقاله نظریه آشوب در رمز نگاری

مقاله نظریه آشوب در رمز نگاری

 

مقاله نظریه آشوب در رمز نگاری

مقاله نظریه آشوب در رمز نگاری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۹ ، ۱۸:۱۱
سیاوش
پاورپوینت رشد جسمانی و شناختی در نوجوانی

پاورپوینت-رشد-جسمانی-و-شناختی-در-نوجوانیدانلود پاورپوینت با موضوع رشد جسمانی و شناختی در نوجوانی، در قالب ppt و در 41 اسلاید، قابل ویرایش، شامل رشد جسمانی، دیدگاه زیستی، دیدگاه اجتماعی، دیدگاه متعادل، بلوغ انتقال جسمانی به بزرگسالی، تفاوت های فردی در رشد ...دانلود فایل

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۹ ، ۱۸:۰۸
سیاوش