یکتا:رفقا دارند برای ظهور امام عصر(ع) یارگیری میکنند

میشه برای سلامتی امام زمان یک صلوات بفرستی؟

یکتا:رفقا دارند برای ظهور امام عصر(ع) یارگیری میکنند

میشه برای سلامتی امام زمان یک صلوات بفرستی؟

میشه برای سلامتی امام زمان یک صلوات بفرستی؟
طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

جزوه هایپرتنشن (فشار خون بالا) به روش مایند مپ

جزوه-هایپرتنشن-(فشار-خون-بالا)-به-روش-مایند-مپدانلود جزوه هایپرتنشن (فشار خون بالا)؛ تعاریف، تشخیص و درمان به روش مایند مپ (نقشه ذهنی)، در قالب فایل pdf در 4 صفحه. جزوه فوق حرفه ای و خلاصه ای جامع از مبحث هایپرتنشن کتاب هاریسون ۲۰۱۸ به جرئت می توانم بگم که یکی از بهترین جزوات فوق حرفه ای با مرور فوق سریع این مبحث واقعا مهم که برای هر پزشکی ..


دانلود فایل

 

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۸:۳۸
سیاوش

دانلود تحقیق بورس اوراق بهادار و مزایای آن برای شرکت ها با فرمت ورد

 

هدف از این تحقیق بررسی بورس اوراق بهادار و مزایای آن برای شرکت ها با فرمت docx در قالب 49 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 49
حجم 99 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی حسابداری


توضیحات کامل

 

 

هدف از این تحقیق بررسی بورس اوراق بهادار و مزایای آن برای شرکت ها با فرمت docx در قالب 49 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب

بورس و اوراق بهادار ومفاهیم مرتبط با آن

تعریف سازمان بورس و اوراق بهادار

تاریخچه

مزایای سرمایه گذاری در بورس

مزایای ورود به بورس برای شرکتها

انواع بازارها

بازار کالا و خدمات

بازار پول

بازار سرمایه

انواع بازارسرمایه

تعریف سهم

تعریف تامین مالی

ابزارهای ویژه تامین مالی

اوراق مشارکت یا اوراق قرضه

انواع ارزشها

شرکتهای سهامی عام و خاص

تعریف سال مالی

سهامداران

صورتهای مالی

نسبت های مالی

انواع سهم

شاخص

روش های تحلیل اوراق بهادار

بازده سرمایه گذاری

جایگاه بورس تهران‏ در مقایسه با سایر بورسهای جهان

تئوری های مفهوم

پیشینه

منابع

 

 

 

بازار پول ابتدا به جهت نگهداری نقدینگی مردم تشکیل شد و به عنوان یک محل امن برای نگهداری و محافظت از پول در مقابل سرقت از آن تعبیر میشد. در ابتدا بانک در قبال نگهداری و محافظت از پول مردم از آنها مبالغی را دریافت میکردند. اما با گسترده شدن دنیا و مناسبات اقتصادی و ایجاد دادوستدهای گسترده وظایف و مسئولیتهای جدیدی برای بانکها تعریف شده. در این زمان ، دولتها یاد گرفتند که شاید بتوان از بانکها به عنوان ابزاری برای کاهش تقاضا در بازار کالا و خدمات استفاده کرد. به همین دلیل شروع به تبلیغ برای جذب نقدینگی مازاد مردم در حسابهای بانکی کردند ، تا به این وسیله حجم نقدینگی در دست مردم را کاهش داده و کنترل نمایند و از سرازیر شدن ناگهانی این حجم عظیم نقدینگی به بازار کالا جلوگیری کنند و به این طریق، بتوانند تقاضا و نهایتا تورم را در بازار کالا و خدمات کنترل کنند.از طرف دیگر نقدینگی جمع شده در حسابهای بانکی خود میتوانست به صورت وام و تسهیلات در اختیار بخشهای تولیدی جوامع قرار گیرد و تولید را افزایش دهد.

 

 

 

بانکها در قبال وام و تسهیلات پرداختی به شرکتها و مؤسسات بهره دریافت میکردند و از طرف دیگر به سپردههای مردم نیز بهرهای را میپرداختند و مابهالتفاوت این دو نرخ بهره به عنوان درآمد بانکها شناخته میشد.بازار پول تا مدتها توانست نقش تعادل آفرین بین عرضه و تقاضا در بازار کالا و خدمات را بازی کند تا اینکه بحث کنترل نقدینگی در بازار پول به میان آمد. با ایجاد بحرانها مردم به بانکها هجوم آوردند و نقدینگی حسابهای خود را طلب میکردند و در این مقطع و زمان بود که ضعف اصلی بازار پول نمایانگر شد. در واقع بازار پول توان لازم برای کنترل و حفظ تعادل بین عرضه و تقاضا در شرایط بحرانی را به طور کامل نداشت. پس باید راه دیگری یافته و به کار گرفته میشد. (شهرآبادی،1390)


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۸:۳۶
سیاوش
 
 
 
 
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۸:۳۳
سیاوش