یکتا:رفقا دارند برای ظهور امام عصر(ع) یارگیری میکنند

میشه برای سلامتی امام زمان یک صلوات بفرستی؟

یکتا:رفقا دارند برای ظهور امام عصر(ع) یارگیری میکنند

میشه برای سلامتی امام زمان یک صلوات بفرستی؟

میشه برای سلامتی امام زمان یک صلوات بفرستی؟
طبقه بندی موضوعی
تفاوت نگارش‌های مختلف ویستا در چیست؟ نسخه Ultimate بالاترین و کامل‌ترین نگارش ویستا است که امکانات فراوانی برای محیط‌های کاری، تفریح و سرگرمی دارد نگارش‌های دیگر هر کدام برای کاربری خاصی در نظر گرفته شده‌اند مثلاً دارندگان کامپیوترهای خانگی با تهیه نسخه Home Premium می‌توانند از بهترین امکانات مالتی‌مدیا برای تماشای فیلم، اجرای بازی، رایت DVD و
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل ppt
حجم فایل 3401 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 86
پاورپوینت مقایسه سرویس های امنیتی ویندوز Xp و Vista

فروشنده فایل

کد کاربری 7169

مقدمه

مایکروسافت مدتی قبل اولین نسخه بتای ویندوز جدید خود موسوم به ویستا را که قبلا اسم کد آن لانگهورن اعلام شده بود و به قول آنها نسل بعدی ویندوز به شمار می آید را پس از تبلیغات فراوان ارائه داد. فعلا تنها چیزی که در این نسخه به چشم می آید قیافه و شکل و شمایل جدید آن است و تغییرات زیادی در امکانات امنیتی آن اعمال نشده است بطوری که سیستم امنیتی موجود در نسخه بتای اول آن با سیستم امنیتی موجود در ویندوز XP Service Pack 2 یکسان میباشد البته مایکروسافت قول داده که در نسخه بتای دوم آن بسیاری امکانات دیگر اضافه شوند.

امکانات جدید ویندوز ویستا در مقایسه با ایکس پی چیست ؟

مایکروسافت لیستی طولانی از امکانات جدید ویستا ارائه کرده اما خیلی از آنها در نسخه بتای 1 این ویندوز ارائه نشده است و تنها چیزی که به چشم می آید قیافه متفاوت آن از ویندوز ایکس پی می باشد. تفاوت عمده قیافه با ایکس پی در آیکونها و فولدرهای شفاف آن می باشد که قیافه آنرا زیباتر کرده است.

یکی از امکانات جدید آن تکمیل شدن desktop search آن با ابزاری به نام Virtual Folder میباشد که تمام اطلاعات در مورد اسناد , عکسها و جستجوهایی را که شما قبلا انجام داده اید را ذخیره میکند و این جستجوهای ذخیره شده به طور اتوماتیک هربار که شما این فولدر را باز میکنید اجرا میشوند.

نگاهی به Windows Vista

بعد از حدود پنج سال امروز و فردا کردن، کار سخت و مشکلات فراوان بالاخره میکروسافت جدیدترین نسخه سیستم عامل خود را روانه بازار کرد. ویندوز ویستا براساس هسته ویندوز سرور 2003 ساخته شده است. برای گفتگو درباره آن باید از جنبه های مختلف به آن نگاه کرد:

žنمای ظاهری žامنیت žبرنامه های جانبی همراه žتوانایی ارتباط و کار با شبکه žکارایی و قابل اعتماد بودن

تفاوت نگارش‌های مختلف ویستا در چیست؟

نسخه Ultimate بالاترین و کامل‌ترین نگارش ویستا است که امکانات فراوانی برای محیط‌های کاری، تفریح و سرگرمی دارد. نگارش‌های دیگر هر کدام برای کاربری خاصی در نظر گرفته شده‌اند. مثلاً دارندگان کامپیوترهای خانگی با تهیه نسخه Home Premium می‌توانند از بهترین امکانات مالتی‌مدیا برای تماشای فیلم، اجرای بازی، رایت DVD و.... استفاده کنند.

از کجا بدانیم کدام نگارش ویستا برای کامپیوتر ما مناسب است؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۸
سیاوش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی