خدایا جز تو کسی را ندارم

طبقه بندی موضوعی
۱۲ اسفند ۹۶ ، ۲۲:۴۷

پاورپوینت نظریه برجسته سازی


پاورپوینت نظریه برجسته سازی

پاورپوینت نظریه برجسته سازی شامل 50 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان علوم اجتماعی کاربرد دارد .


مشخصات فایل
تعداد صفحات 50
حجم 319 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی علوم اجتماعی

توضیحات کامل

پاورپوینت نظریه برجسته سازی

پاورپوینت نظریه برجسته سازی شامل 50 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم اجتماعی ، اقتصاد و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

این نظریه می گوید رسانه ها در انتقال پیامها نوعی اولویت یا برجسته سازی به وجود می آورند. این نظریه تاثیر رسانه ها را در رفتار محدود می کند، اما با برجسته سازی برخی از موضوعات می تواند بر اطلاعات مخاطبان تاثیر بگذارد.

نظریه برجسته سازی را شاو و مک کومبز مطرح کردند. آنها هم شعارهایی که کاندیدا های ریاست جمهوری آمریکا مطرح کرده بودند تحلیل کردند و هم نظر سنجی از مردم را تحلیل نمودند و به این نتیجه رسیدند که رسانه ها با بزرگ کردن و اولویت دادن به برخی از موضوعات بر اولویت های مردم تاثیر می گذارند. پژوهش آنها در سال 1972 اولین پژوهش برجسته سازی است. این نظریه می گوید رسانه ها در انتقال پیامها نوعی اولویت یا برجسته سازی به وجود می آورند. این نظریه تاثیر رسانه ها را در رفتار محدود می کند، اما با برجسته سازی برخی از موضوعات می تواند بر اطلاعات مخاطبان تاثیر بگذارد.

به عبارت دیگر رسانه ها اگرچه نمی توانند تعیین کنند که مخاطبان چطور بیندیشند؛ اما می توانند تعیین کنند که درباره چه بیندیشند. کارکرد برجسته سازی رسانه ها ، گرایش رسانه را به تاثیر گذاشتن بر آنچه مردم درباره آن فکر خواهند کرد، یا آنچه تلقی می کنند، توصیف کرده اند. این تاثیر با به تصویر کشیدن اطلاعات و برنامه ها با در نظر گرفتن زمان، مدت عملیات برجسته سازی، و حد نهایی تاثیر قابل بررسی است(مهدی زاده ،1380: 37-36). برجسته‌سازی، خلق آگاهی عمومی و جلب توجه عامه به موضوعات مطلوب رسانه‌ها است. دو فرض اساسی بیشتر تحقیقات در زمینه کارکرد برجسته‌سازی رسانه‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهد:

 و ...

فهرست مطالب

مقدمه

فرایند برجسته سازی

انواع اولویت گذاری

برجسته سازی در رسانه ها

پایان

 

 

عنوان : نظریه برجسته سازی

فرمت : پاورپوینت

حجم : 320 کیلوبایت

تعداد صفحات : 50

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

نظریه برجسته سازی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۲
سیاوش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی