پرسشنامه ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان
پرسشنامه ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان
هدف از این پرسشنامه ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مصرف کنندگان فروشگاه های پوشاک مردانه می باشد
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 14 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان عنوان پایان نامه ایست که پرسشنامه حاضر برای آن تهیه و تدارک دیده شده است.پرسشنامه مورد استفاده در این تحقیق شامل دو بخش مشخصات فردی و اجتماعی و سوالات اختصاصی به شرح ذیل می باشد .
الف) مشخصات فردی و اجتماعی : . در بخش اول سوالاتی در خصوص مشخصات فردی و اجتماعی پاسخ دهنده شامل: جنسیت، سن و میزان تحصیلات پاسخدهندگان مطرح شده است .
ب) سوالات تخصصی: این بخش شامل 30 سوال در طیف پنج گزینه ای لیکرت استفاده گردیده است .در این تحقیق تبلیغات موبایلی با ابعاد (سهولت استفاده، سودمندی و شرایط تسهیلی) به عنوان متغیر مستقل، نیات رفتاری مشتریان به عنوان متغیر واسطه و قصد خرید مشتریان به عنوان متغیر وابسته برگزیده و جهت سنجش این ابعاد سوالاتی به صورت زیر طرح گردیده است که سوالات مطرح شده، در قالب پرسشنامه ارائه گردید.
ابعاد و تعداد سوالات پرسشنامه رابطه تبلیغات موبایلی با قصد خرید مصرف کنندگان:
نام متغیر تعداد سوالات
قصد خرید 8
نیات رفتاری 5
تبلیغات موبایلی 5
سهولت استفاده 3
سودمندی 4
شرایط تسهیلی 5
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود